Saturday 27 August 2016

Kemeriahan INOVASI ALAM CILIK serta sambutan hari MERDEKA. Hanya di TIC!!



Assalamualaikum & Selamat pagi jumaat yang mulia.. Alhamdulilah.. Semalam berlangsung nya program terhebat dari TIC sendiri yang berlangsung dengan penuh meriah dan jayanya  dengan kehadiran para tetamu kehormat serta anak - anak istimewa dari setiap daerah di Ipoh , Perak.

Selain dengan kehadiran para media seperti TV3, Awani, RTM, Bernama dan lain lain yang turut serta dalam memeriahkan majlis. Tahniah dan syabas diucapkan kepada CEO TIC, Puan Tina binti Dato Seri Haji Tajuddin selaku Penaung kepada Tadika The Kids Campus yang merupakan tuan rumah dalam program gilang gemilang ini.

Antara objektif utama yang ditekankan dalam program ini adalah tentang kesedaran penting nya menjaga alam sekitar, dimana setiap kanak kanak yang terlibat dari semua tadika seluruh Ipoh mahupun kanak kanak istimewa juga diberkan tugasan seperti bermain pertandingan yang membina minda.






Selain itu, majlis juga diserikan lagi dengan tarian "PENCURI HATI" dari kanak kanak dari Tadika TIC The Kids Campus sendiri.. Persembahan cilik itu cukup memukau hati penonton dan para guru guru yang hadir.



No comments:

Post a Comment