Wednesday 8 June 2016

Ramadhan promosi TAJ


Assalamualaikum..
Entry kali ni admin nak share pasal program atau update terkini yang ada di TIC.. Come on, jangan lepaskan peluang ni adik2 kakak2 abang2.. You should grab it or else melepas !! I meant it..

TIC terlalu banyak beri peluang pd para pelajar untuk melanjutkan pelajaran tka kira dalam bidang diploma, sijil, degree or even master. Plus, TIC sendiri bekerjasama dengan UNITAR dalam certain courses. Apa lagi yang kurang nya TIC tak tahu lah.. Nilai sendiri.. Tulis panjang2 nanti jemu pulak nak baca.. Dibawah ni ada semua programs yang TIC tawarkan.

Starting dari kursus sijil, diploms, degree, master.. Semua lengkap.. Semua padat.. Jangan terkejut TIC ada tawarkan yuran pendaftaran yang giler habis murah nyaa.. Serious talk !!!

Jangan gelojoh dik.. Scroll satu2.. Taula tak sabar kan..

So sekarang sape yang rugi ? TIC ke diri sendiri ?



Program diatas diber khas kepada Alumni TIC. Penempatan untuk DEGREE dah disediakan di UNITAR sekaligus bila korang konvo. Segala nya ada dalam RM500  termasuk dengan dinner konvo & yuran segala bagai. Actually ini bukan free, ini adalah tiket untuk korang maju kehadapan dan TIC adalah kolej pertaman yang buat kursus ni. ONLY FOR ALUMNI. Apa lagi nak ???? More inquiries whatsapp pegawai TIC yang tertera. 



Tawaran MBA ni terhad dan dibuka sehingga 13 Jun 2016. Which means berakhir isnin minggu depan. Apa lagi tunggu ? RM100 kot. Pernah tak dapat kt mana2 tawaran ni? Jangan buang masa sangat.. Nanti yang dikejar tak dapat, yang digendong berciciran. Kalau rasa pointer tak bagus untuk UPU, jangan berharap lagi, mana belajar pun sama. Tapi sama tak tawaran harga yang diberi setiap kolej ? Korang fikir. Taknak bebel lagi :)




Ni artikel dalam akhbar SINAR HARIAN edisi 9/6/2016 (khamis). Beli sekarang dan baca. Tengok, TIC keluar akhbar.. Teruja sangat kot!! Heheh.. 



Tolonglaa faham. Tolongla take note.. RM100, siapa yang nak bagi ? Korang nak keluar RM600 ke RM100 ?and fikir balance korang boleh guna lagi kan untuk tujuan peribadi ke apa2.. RM100 je TIC tawarkan untuk korang sambung mana2 course korang nak.. Cari ilmu ni tak kira mana tempat mana masa, kalau kita duduk dengan orang berilmu pun sehari, consider kita dah dapat ilmu dia walaupun sehari. FIKIRKAN..


TIC SANGAT KOMITED DALAM MEMBANTU GOLONGAN ANAK MUDA/BELIA DALAM MENGECAPI IMPIAN UNTUK EMLANJUTKAN PELAJARAN.. TAK KISAH DALAM BIDANG APA PUN. SELAGI ADA PELUANG DEPAN MATA, GRAB.. DALAM BULAN MULIA NI, TIC BAGI TAWARAN KHUSUS PADA SEMUA PELAJAR.. TAK KIRA MUSLIM NON MUSLIM..

START THINKING, START ACTING !
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Like FB PAGE TIC: Taj International College

                                                     Like IG TIC : tajcollege                                                                                   

No comments:

Post a Comment