Tuesday 28 June 2016

Kelas FAST TRACK Housewife TO CEO : KENAPA ANDA PERLU HADIR ?





Kenapa saya pilih BISNES ONLINE? 

Pada awalnya saya hanya berminat menjual handbag, minyak wangi dan buku kanak-kanak tetapi menyedari bakat saya dalam bidang penulisan lebih menyerlah, jadi saya buat keputusan untuk menjalankan bisnes perundingan secara ONLINE

Saya mempunyai klien dari seluruh MALAYSIA yang belajar secara ONLINE dan OFFLINE. Saya meraih tidak kurang RM2,000 untuk sesi perundingan secara bersemuka.

Selain perundingan, saya berpengalaman dalam bidang PEMBINAAN dimana saya menjadi eksekutif pemasaran untuk memasarkan barangan pembinaan yang bernilai ribuan ringgit. 

Pengalaman ini memberi saya banyak pendedahan tentang dunia pemasaran online dan offline. 

Matlamat saya ialah NAK MEMBANTU ORANG RAMAI MEMULAKAN PERNIAGAAN ONLINE dengan mudah dan berkesan. 


SIAPA PERLU HADIR ????



Peniaga online BARU 

Peniaga online pertengahan (masih konfius dengan bisnes)

Belum dapat jana jualan 5 ANGKA! 

Bakal usahawan 

Pemilik perniagaan 

Nak bina branding / jenama kukuh di Internet

Nak belajar cari pelanggan setia

Graduan Universiti/ Kolej yang nak jadi usahawan 

Surirumah 

Sesiapa sahaja yang minat buat duit secara online.

 

1 comment: