Wednesday 15 June 2016

Kelebihan TIC.. Jom Jom..




Hi semua. Untuk entry kali ni, admin nak promote pasal TIC je. Pasal lain admin taknak. hehe..

OK, untuk pengetahuankorang semua, TIC sekarang ni di bulan ramadhan yang mulia ni memang banyak adakan program. Pelbagai program yang disediakan, tinggal kita nak join atau tak je..

Terbaru adalah program FAST TRACK HOUSEWIFE to CEO.. Apa itu Fast Track Housewife to CEO ?

-->  Program ini adalah khusus untuk para usahawan kecil atau besar. Bukan setakat di Perak, malah di luar Perak juga.. Antara sebab perlu hadir untuk program ini adalah untuk meningkatkan ilmu bisnes supaya terus maju. Di dalam kursus ini ada 6 module berserta 12 kelas. Kursus ini juga akan membantu bakal usahawan dan usahawan sendiri dalam memajukan perniagaan sekaligus memberi peluang perniagaan kepada yang baru nak menapak. Antara kelebihan pada yang nendaftar dengan kursus ini :-

+ Kursus bisnes online dari MDEC secara percuma
+khidmat praktikal students untuk bisnes peserta dikalangan pelajar
+khidmat utk mncari pekerja utk bisnes dikalangan graduan TIC
+Pendaftaran syarikat peserta dalam SMECORP secara percuma
+Majlis convocation yg gilang gemilang dijadualkan pada hujung bulan September di Casuarina Meru


Selain itu, para peserta juga akan mendapat sijil penghargaan :-

PROFESIONAL CERTIFICATE GLOBAL BUSINESS MANAGEMENT

+Kelas bimbingan diatas melalui program ini telah mendapat potongan yuran dana sebanyak 50% dan kelas sudah semestinya dari meeka yang terbukti mempunyai pengalaman dan memiliki rangkaian bisnes sendiri.

Admin harap info diatas cukup jelas kepada anda semua dan menjadi penyumbang kepada anda untuk mengdaftar dalam program ini. OK. Much love semua.

Saya mewakili PUAN CEO Tina Tajuddin mengajak anda semua untuk membuat perubahan dalam hidup. Ingat, ilmu bisnes ini besar dan luas. Jika kene gaya nya, kita akan mendapat  manfaat yang tak disangka-sangka. Bukan kah meniaga itu kerja paling mulia disisi Allah ?

Fikirkan.... :)

Puan CEO Tina Tajuddin.
Taj International College
THE FIRST. THE BEST. THE FUTURE.
ALL AT TIC.



No comments:

Post a Comment